کشتی میرزا کوچک خان انزلی - اتاق دو تخته

درباره اقامتگاه

اطلاعیه: کشتی درحال تعمیرات می‌باشد و امکان پذیرش مهمان فراهم نیست.

کشتی میرزا کوچک خان یکی از بزرگترین و لوکس ترین کشتی تفریحی ایران است که در سال ۱۹۷۱ در ژاپن ساخته شده و برای ارائه خدمات گردشگری به بندر انزلی منتقل شده است. این کشتی تا چند سال قبل بین استان های داخلی و چند کشور خارجی تردد داشت ولی در حال حاضر در ساحل انزلی توقف دارد.

کشتی تفریحی میرزا کوچک خان انزلی دارای ۲۲ کابین مسافری با ظرفیت های مختلف است. در داخل کشتی امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ وجود دارد که مهمانان می توانند در مدت زمان اقامت خود از آنها استفاده کنند. این کشتی گردشگری ظرفیت حدودا ۲۵۰ مسافر را دارد.

کشتی میرزا کوچک خان انزلی با مساحتی حدودا ۸۳۰ متر مربع دارای اتاق هایی با ظرفیت های دو نفر، چهار نفر، ۶ نفر و ۸ نفر می باشد.

توصیف فضای اقامتگاه و واحد

کشتی میرزا کوچک خان دارای ۸ اتاق دو تخته با ویو به دریا و اسکله است که در تمامی اتاق های دو تخت یک نفره قرار دارد. سرویس بهداشتی و حمام هر اتاق در بیرون از اتاق و راه رو کشتی قرار دارد که مهمانان در هر ساعت از شبانه روز می توانند از آنها استفاده کنند.

نکات بیشتری که باید بدانید

کشتی تفریحی میرزا کوچک خان هیچ حرکتی ندارد و در تمام طول روز بصورت ساکن در ساحل ایستاده است.مهمانان در هر زمان از شبانه روز می توانند از کشتی خارج شده و در بندر انزلی به گشت و گذار بپردازند.

جهت مشاهده و اجاره اقامتگاه درانزلی از طریق این صفحه اقدام کنید.