تور یک روزه جزیره هرمز از قشم و بندرعباس

4.4
8 دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی مجید زارعی

9 ساعت اجرا
مجید زارعی
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
تورهای 1 روزه
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
9 ساعت
کد آگهی : 422815

درباره تفریح

رزرو آنلاین تور جزیره هرمز (تخفیف به ازای تعداد نفرات)

تور یک روزه جزیره هرمز یکی از پرطرفدارترین تورهای یک روزه در جنوب ایران است که روزانه هزاران مسافر جهت بازدید از طبیعت بکر و دست نخورده به این جزیره زیبا و کوچک سفر می کنند.

تور جزیره هرمز همه روزه از مبدا جزیره قشم و بندرعباس اجرا می شود و مسافران می توانند از قبل و بصورت آنلاین تور یک روزه جزیره هرمز را رزرو نمایند.

گشت جزیره هرمز از ساعت ۶:۳۰ صبح و از درب اقامت شما در قشم شروع می شود. جهت عزیمت به جزیره هرمز شما به اسکله شهید ذاکری قشم می روید و از قبل جهت رفاه حال مسافران بلیط تهیه و با کمترین معطلی وارد اتوبوس دریایی می شوید. حدودا بعد از ۴۰ دقیقه به جزیره هرمز می رسید که لیدر محلی بهمراه وسیله نقلیه منتظر شماست. (هزینه بلیط اتوبوس دریایی بر روی تور است)

بعد از یک دریانوردی کوتاه جهت صرف صبحانه در جزیره هرمز به یکی از رستوران های محلی می روید. بعد از صرف صبحانه گشت شما در جزیره هرمز شروع می شود.

کوه های رنگارنگ جزیره هرمز اولین مکانی است که جهت بازدید به آنجا می روید. در این محل شما شاهد کوه های بلند و رنگی هستید که هر کوه از لایه های مختلف خاک با رنگ های متفاوت تشکیل شده است. بسیاری از افراد محلی از برخی از این خاک ها بعنوان ادویه های معطر در غذاهای محلی خود استفاده می کنند.

در ادامه مسیر تور جزیره هرمز به الهه نمک می رسید که یکی از عجایب این جزیره محسوب می شود. این غار نمکی در سالیان زیاد و بر اثر فرسایش خاک بوجود آمده محلی فوق العاده جهت عکاسی است. مساحت این غار بگونه ای است که تا ۱۰ نفر همزمان تا یک محدوده ای از غار می توانند وارد شوند.

دره مجسمه ها از دیگر شگفتی های جزیره هرمز است. محلی با کوه های بلند و مجسمه هایی که بصورت طبیعی بر فراز کوه ها بوجود آمده اند. اگر بدقت به این اشکال طبیعی نگاه کنید متوجه می شوید برخی از آنها مانند مجسمه هایی از حیوانات و پرنده های مختلف اند. بعد از یک کوه پیمایی و عبور از مسیرهای باریک به بالای کوه می رسید. در بالای کوه شما بصورت کامل به تنگه هرمز در خلیج فارس مسلط هستید و محلی فوق العاده جهت عکاسی است. شما می توانید در هوای خنک بالای کوه چندین دقیقه استراحت کنید و از منظره زیبای و دریای بی کران لذت ببرید.

مقصد بعدی در تور جزیره هرمز ساحل سرخ و نقره ای است که به نسبت جاهای دیگر در جزیره هرمز شهرت بیشتری دارد و بسیاری از مسافران جهت بازدید از این ساحل عجیب و زیبا و پیاده روی بر روی شن های رنگی به این جزیره سفر می کنند. رنگ های خیره کننده در این ساحل هر گردشگری را به خود مجذوب می کند. اگر علاقه مند به عکاسی هستید این لوکیشن یکی از فوق العاده ترین جاها جهت عکاسی است.

روم تور از تمام مسافران عزیز درخواست دارد در بازدید از ساحل سرخ و نقره ای به هیچ وجه خاک این ساحل زیبا را جهت یادگاری بهمراه خود نبرند.

آخرین مکان جهت بازدید، ساحل لاکپشت ها است. ساحلی که محل زندگی هزاران لاکپشت است و سالانه لاکپشت ها جهت تخم گذاری به این ساحل می آیند. در بازدید از این محل مواظب لاکپشت های بچه که تازه از تخم خارج شده اند باشید. 

بعد از یک گشت و گذار در طبیعت بکر و زیبای جزیره هرمز جهت صرف ناهار به یکی از بومگردی های جزیره هرمز می روید و در انتها جهت عزیمت به جزیره قشم به اسکله جهت سوار شدن به اتوبوس دریایی می روید.

هزینه بلیط رفت اتوبوس دریایی از بندرعباس به هرمز برعهده مهمان است.

سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

استقبال از محل اقامت به اسکله (برای مسافرانی که در شهر قشم اقامت دارند)
بلیط شناور دریایی (رفت و برگشت برای مسافران قشم) (برای مسافران بندرعباس بلیط برگشت از هرمز به بندرعباس برعهده تور است)
صبحانه
لیدر محلی

چه مواردی را شامل نمی شود ؟

هزینه ناهار برعهده مسافر است.

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

مقررات لغو

سختگیرانه : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت مانده به اجرا، هیچگونه مبلغی به مهمان عودت داده نمی شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۶۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه ها (8)

مصطفی
مصطفی
۱۴۰۳ فروردین
" در کل همه چیز عالی بود تنها مشکلی که بود این بود که همه مسافر ها نرسیده بودن و تو اسکله منتظر موندیم چون بچه کوچیک داشتیم یکم اذیت کننده بود. و تشکر از سایت روم تور بابت توضیحات کامل تور "
محمود
محمود
۱۴۰۲ دی
" سلام.مدت زمان بعضی از لوکیشن ها رو مثل کوه های رنگارنگ و ساحل سرخ و نقره ای بیشتر کنین،حتی اگر در بقیه لوکیشن ها کمتر بمونیم بهتره تا این جاهای واقعا دیدنی رو ازش زود بگذریم.اما خوب بود. "
ابراهیم
ابراهیم
۱۴۰۲ دی
" سلام.خیلی همه چیز عالی بود و به ما خیلی خوش گذشت.لیدر خوش برخورد و محلی بود.امتیاز کامل میدم. "
حسین
حسین
۱۴۰۲ آبان
" تقریبا همه چیزهایی که نیاز داشتم رو از سایت روم تور گرفتم. اقامتم سام 1 بود و گشت هرمز و گشت قشم رو هم از همین سایت گرفتم. ممنون از پشتیبانی خستگی ناپذیر "
admin
مدیر سایت
۱۴۰۲ آبان

ممنون از شما. سالم و شاد باشید

مرضیه
مرضیه
۱۴۰۲ آبان
" طبق برنامه مرسی "
خانم
خانم
۱۴۰۲ آبان
" ما تعدادمون بالای 20 نفر بود و با تخفیف خوبی رزرو کردیم. ممنون از لیدر و آقای زارعی "
مجید
پاسخ میزبان
۱۴۰۲ آبان

خواهش میکنم افتخاری هست که در خدمت تور لیدرهای عزیز باشیم

دانیال
دانیال
۱۴۰۲ آبان
" من از بندرعباس تور هرمز گرفتم. باید خودتون از اسکله حقانی بلیط کشتی واسه هرمز بگیرید و از هرمز به گروه ملحق بشید. لطفا واسه بندرعباس هم مثل قشم ترانسفر درب اقامتگاه بزارید. همه چی عالی بود پیشنهاد میکنم "
admin
مدیر سایت
۱۴۰۲ آبان

پیگیر هستیم ممنون از نظرتون

حسین
حسین
۱۴۰۲ آبان
" یکمی تور هرمز به دلیل نامناسب بودن ماشین برای ما سخت گذشت و چون هوا هم گرم بود بیشتر اذیت شدیم. "
admin
مدیر سایت
۱۴۰۲ آبان

ممنون از اطلاع شما. خودرو جایگزین شد