گشت ویژه یک روزه قشم و هنگام

4.7
8 دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی مجید زارعی

8 ساعت اجرا
مجید زارعی
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
تورهای 1 روزه
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
8 ساعت
کد آگهی : 181655

درباره تفریح

جزیره گردی قشم یکی از تفریحات پرطرفدار بین مسافران به این جزیره زیباست. در چند ساعت شما می توانید دنیایی از زیباهای طبیعت که در دنیا منحصربه فرد است را ببینید. برای رفتن به این تور هیجان انگیز نگران محل اقامت خود نباشید چون تور از محل اقامت شما شروع می شود.

دره ستاره ها اولین مقصد گشت قشم است، شما در این محل می توانید افسانه هایی که درباره دره ستاره ها می گویند را با چشم ببینید. محلی پر از رمز و راز و صداهای عجیب که ترجیح می دهید در کنار گروه باشید و تنها در بین دره ها و کوه ها پیاده نروید. در این محل حتما به توصیه های لیدرتون که یکی از محلی های قشم هستند عمل کنید تا در مدت زمانی که آنجا هستید بیشترین استفاده را نمایید.

مقصد بعدی شما در گشت جزیره گردی، جزایر زیبای ناز است. جزایز ناز از سه جزیره کوچک تشکیل شده که در فاصله ۲۰۰ متری ساحل قشم قرار گرفتند و پدیده جزر و مد در این مکان یک تجربه فوق العاده پیاده روی در کف دریا را به شما می دهد. تجربه پیاده روی بر روی شن های نرم کف دریا که در هیچ جای دیگر نمی توان تجربه کرد. در زمان جزر شما می توانید از ساحل قشم تا اولین جزیره از جزایر ناز را پیاده بروید و در مسیر با خرچنگ های کف دریا همراه شوید.

مقصد سوم در گشت ویژه قشم، قایق سواری و بازدید از دلفین های بازی گوش خلیج فارس است. شما تقریبا ۵۰ دقیقه با قایق تندرو به بازدید دلفین ها می روید و در مسیر ماهیگیرهایی را می بینید که قبل از طلوع آفتاب برای صید ماهی به دل دریا زده اند و می توانید آنها را همراهی کنید. در مسیر برگشت آکواریوم طبیعی با انواع ماهی های رنگی و زیبا و خرچنگ ها را می بینید که در سطح آب در حال شنا هستند.

جنگل حرا مقصد سوم شماست که می توانید بسیاری از خریدهای خود را آنجا انجام دهید چون یک بازارچه بزرگی در جنگل حرا برای مهمانان دایر شده است. قایق سواری بین بوته ها و درخت های جنگل حرا و بازدید از پرندگان و حیوانات آنجا یکی دیگر از جذابیت های گشت قشم است.

بعد از یک گشت و گذار هیجان انگیز به روستای سهیلی جهت صرف ناهار می روید. انواع غذاهای محلی و دریایی شما را شگفت انگیز می کند. در رستوران های روستای سهیلی شما می توانید یک تجربه جدید و متفاوت از طعم های لذیذ غذا داشته باشید. بعد از یک استراحت کوتاه و صرف ناهار به سمت مقصد آخر حرکت می کنید.

مقصد پنجم و آخر گشت قشم جایی نیست جز تنگه چاهکوه که یکی از عجایب طبیعی دنیاست. دره ها و شکاف های بلند که از دوران های بسیار قدیم و بر اثر فرسایش های زمین اتفاق افتاده است. در بین این شکاف ها شما چاه های عمیقی را می بینید که درب آنها با سنگ های بزرگی بسته شده اند و می توانید به کمک افراد محلی از این چاه ها که آب بسیار شیرین و گوارایی دارد استفاده کنید.

بعد از یک گشت جزیره گردی فوق العاده و متفاوت شما به محل اقامت خود در شهر قشم برمی گردید و ما شما را تا درب اقامتگاه همراهی می کنیم.

خدمات شگفت انگیز روم تور رو از دست نده :




سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

ترانسفر رفت و برگشت از محل اقامت در صورت اقامت در شهر قشم
راننده و راهنما محلی
ورودی های دره ستاره ها و تنگه چاهکوه
بلیط قایق‌سواری و گشت دریایی هنگام

چه مواردی را شامل نمی شود ؟

هزینه ناهار برعهده مسافر است
هزینه قایق سواری جنگل حرا برعهده مسافر است

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

مقررات لغو

سختگیرانه : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت مانده به اجرا، هیچگونه مبلغی به مهمان عودت داده نمی شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۶۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه ها (8)

جواد
جواد
۱۴۰۳ اردیبهشت
" واقعا گشت قشم خیلی خوب بود هم لیدر هم همسفرا عالی بودن امیدوارم بقیه خدمات روم تور هم به کیفیت گشت قشم باشه "
حسین
حسین
۱۴۰۲ آبان
" سلام تشکر از لیدر که خیلی خوش برخورد بودن و وقت گذاشتن برای توضیح دادن.از سایت هم تشکر میکنم که یک برنامه ریزی منظم و پیگیری خوبی داشتن. "
نیما
نیما
۱۴۰۲ شهریور
" همه چی عالی و طبق برنامه بود و کلی عکس گرفتیم و فکر نکنم جایی دیگه از ایران بتونیم اینجور لوکیشن هایی پیدا کنیم "
مهرداد
مهرداد
۱۴۰۲ شهریور
" سلام ما برای ماه عسل رفته بودیم قشم و به پیشنهاد روم تور گشت جزیره گردی رو هم رفتیم که خیلی بهمون خوش گذشت "
طاها
طاها
۱۴۰۲ شهریور
" سلام و خسته نباشید گشت قشم رو من به همه پیشنهاد میدم حتما برید طبیعت جزیره رو از نزدیک ببینید و تنها انتقادی که داشتم اینه راننده ای که با ما بود اصلا از ماشینش پیاده نمیشد در صورتی که ایشون لیدر هم بودن و میبایست با ما میومدن جهت معرفی اماکن "
مینا
مینا
۱۴۰۲ شهریور
" سلام و درود. تشکر از وبسایت روم تور بابت راهنمایی هایی که کردن. همه چی عالی بود تنها مشکلی که من داشتم ناهار بود چون ما رو بردن یجا که فقط غذاهای دریایی داشت و من اصلا دوست نداشتم "
بهداد
بهداد
۱۴۰۱ اسفند
" تشکر ویژه از راننده و لیدر گشت قشم که هم خوش برخورد بودند و هم با مسافرا تو تمام جاهای دیدنی همراه بودن و در کل خوش گذشت "
پیروز
پیروز
۱۴۰۱ اسفند
" سلام. گشت قشم یک تجربه متفاوت از سفر به جزیره قشم بود که داشتیم و به همه پیشنهاد میدم در کنار خریداتون حتما از جاهای دیدنی قشم هم دیدن کنید. از روم تور هم بابت هماهنگی هاشون تشکر میکنم. "