تور یک روزه هنگام گردی از قشم

4
دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی بهرام نیک خواه

5 ساعت اجرا
بهرام نیک خواه
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
تورهای 1 روزه
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 2 تا 5
مدت اجرا :
5 ساعت
کد آگهی : 412655

درباره تفریح

پکیج کامل تور هنگام با تخفیف

جزیره هنگام و بازدید از دلفین های بازیگوش یکی از این جاذبه های جزیره قشم و خلیج همیشه فارس است که مسافران زیادی روزانه ساعت ها وقت خود را با قایق های تندرو بر روی آب می گذرانند تا بازیگوشی این دلفین ها را ببینند.

حتما باید به این نکته توجه کرد که دلفین ها روزانه در مدت زمان مشخصی بر روی آب می آیند و شرایط آب و هوایی و دمای هوا بسیار تاثیرگذار است از این جهت پیشنهاد می شود جهت بازدید از دلفین ها حتما از لیدرهای محلی استفاده کنید تا فرصت دیدن دلفین ها را از دست ندهید. 

روم تور بصورت روزانه و با کمک لیدرهای محلی جزیره قشم که تسلط کامل به جزیره دارند گشت ویژه بازدید از دلفین ها را برگزار می کند که می توانید بصورت آنلاین و برای هر تاریخی که تمایل دارید رزرو نمایید.

خدمات شگفت انگیز روم تور رو از دست نده :


سوالات متداول

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

مقررات لغو

متعادل : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت قبل از اجرا، ۳۵ درصد مبلغ کل کسر می شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۱۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه هایی تاکنون ثبت نشده