کشتی تفریحی قشم - کشتی وفا

4
9 دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی کشتی تفریحی وفا قشم

2 ساعت اجرا
کشتی تفریحی وفا قشم
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
کشتی تفریحی
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
2 ساعت
کد آگهی : 819692

درباره تفریح

رزرو آنلاین بلیط کشتی تفریحی وفا قشم ( رزرو آنلاین با تخفیف)

کشتی تفریحی وفا قشم یکی از بزرگترین کشتی تفریحی های جزیره قشم است. این کشتی تفریحی با دو طبقه فضا که طبقه اول سالن موسیقی و طبقه دوم کافی شاپ جهت پذیرایی از مهمانان است. در کافی شاپ کشتی انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک، بستنی و... سرو می شود که هزینه به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

برنامه کشتی تفریحی ۲ ساعت گشت دریایی به همراه جنگ شادی و موسیقی زنده اشت.

حرکت کشتی راس ساعت و بدون تاخیر صورت می گیرد. حداقل ۲۰ دقیقه قبل از حرکت کشتی در محل حضور پیدا کنید. به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش حتما از یک روز قبل رزرو خود را انجام دهید.

قیمت کشتی تفریحی در قشم:

قیمت کشتی تفریحی در قشم در ماه های مختلف سال متفاوت است و جهت اطلاع از قیمت از بخش تقویم، روز مورد نظر خود را انتخاب کنید تا قیمت دقیق را به شما نشان دهد.

با رزرو کشتی تفریحی وفا در جزیره قشم از طریق روم تور، مسافران می توانند لحظات به یاد ماندنی را در دل طبیعت زیبای این جزیره تجربه کنند. این تور، فرصتی منحصر به فرد برای غرق شدن در آرامش و لذت بردن از موسیقی زنده در کنار مناظر دیدنی دریا و جزیره قشم است.

با رزرو آنلاین این تور از طریق وبسایت روم تور، مسافران می توانند به راحتی این تجربه منحصر به فرد را رزرو کنند. روم تور به عنوان یکی از پیشروترین پلتفرم های گردشگری ایران، خدمات متنوعی از جمله رزرو هتل، اقامتگاه بوم گردی، تور و تفریحات را به مسافران ارائه می دهد.

رزرو این کشتی برای کودکان زیر ۴ سال رایگان می باشد. اگر بخواهید برای کودک خود صندلی رزرو کنید هزینه باید کامل پرداخت شود.


سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

موسیقی زنده

چه مواردی را شامل نمی شود ؟

ورود نوشیدنی و خوراکی به داخل کشتی ممنوع است.

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

مقررات لغو

سختگیرانه : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت مانده به اجرا، هیچگونه مبلغی به مهمان عودت داده نمی شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۶۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه ها (9)

ارشیا
ارشیا
۱۴۰۲ دی
" برنامه خوبی بود "
معصومه
معصومه
۱۴۰۲ دی
" یکی از بهترین شبهای سفرمون به قشم بود حتما پیشنهاد میکنم استفاده کنید "
علی
علی
۱۴۰۲ دی
" خیلی خوش گذشت مرسی از تیم خوبتون "
شقایق
شقایق
۱۴۰۲ دی
" به نظرم واقعا بهترین تفریح در قشم هست "
عارف
عارف
۱۴۰۲ اردیبهشت
" تو سایت دیدم قشم چند تا کشتی تفریحی داره "
باران
باران
۱۴۰۲ اردیبهشت
" شب خوبی بود "
امیرحسین
امیرحسین
۱۴۰۲ فروردین
" ممنون از سایت روم تور و پشتیبانی پیگیری که داشتید.ما ساعت حرکت کشتی رو فراموش کردیم و جا موندیم تماس گرفتن بلیطمون رو جا به جا کردن برای فرداش.کشتی جز موسیقی زنده چیز خاصی نداشت اما به پاس زحماتتون می خواستم اینجا ازتون تشکر کنم "
کاملیا
کاملیا
۱۴۰۱ اسفند
" من نمی دونستم قشم چند تا کشتی تفریحی داره و فکر کنم وفا از همشون بهتر باشه "
آریا
آریا
۱۴۰۱ بهمن
" تجربه جالبی بود برام اصلا نمی دونستم که قشم هم کشتی تفریحی داره بلیط سانش آخر کشتی که حدود سایت 12 شب بود گرفتیم. یکم برای سوار شدن معطلی داشت ولی در کل خوب بود خیلی خوش گذشت "