پکیج تخفیف دار ترانسفر راه آهن بندر عباس به قشم + گشت قشم

4
دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی مجید زارعی

۱۰ ساعت اجرا
مجید زارعی
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
پکیج‌ تخفیف‌دار
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 2 تا 5
مدت اجرا :
۱۰ ساعت
کد آگهی : 621583

درباره تفریح

ترانسفر از راه آهن بندرعباس به قشم مسیر رفت و برگشت:

ترانسفر خدماتی است که برای رفع دغدغه مسیریابی مسافر، سردرگمی و پیشگیری از اتلاف زمان عرضه می‌شود. با استفاده از ترانسفر راه آهن بندرعباس به قشم، می توانید به راحتی پس از رسیدن به راه آهن، سوار خودرو شده و بدون دغدغه و اتلاف وقت، به مقصد خود برسید. خودروهای ترانسفر راه آهن، انواع گوناگونی دارند و شما می توانید با توجه به تعداد نفرات، میزان بار و سلیقه خود انتخاب نمایید، اما همگی در بهترین مدل ها و کیفیت ارائه می شوند.

راننده های ترانسفر راه آهن بندرعباس، همگی رفتار مناسب و صمیمانه ای دارند و با آرامش به تک تک سوالات شما پاسخ خواهند داد سپس در کمترین زمان و امن ترین سرعت، تا مقصد همراهی خواهید شد.

اگر قصد سفر به شهرهای دیگر از راه آهن بندرعباس را داشته باشید، می توانید از ترانسفر راه آهن استفاده کنید. ترانسفر راه آهن از درب منزل، اقامتگاه یا هتل، منتظر شما خواهد بود تا شما را راس ساعت مناسب، به ایستگاه راه آهن بندرعباس برساند.

هزینه پرداختی شامل هزینه ترانسفر راه بندرعباس تا اسکله شهید حقانی + بلیط اتوبوس دریایی + ترانسفر از اسکله شهید ذاکری قشم تا درب اقامتگاه می باشد.

گشت ویژه یک روزه قشم و هنگام:

جزیره گردی قشم یکی از تفریحات پرطرفدار بین مسافران به این جزیره زیباست. در چند ساعت شما می توانید دنیایی از زیباهای طبیعت که در دنیا منحصربه فرد است را ببینید.

دره ستاره ها اولین مقصد گشت قشم است.

مقصد بعدی شما در گشت جزیره گردی، جزایر زیبای ناز است. جزایز ناز از سه جزیره کوچک تشکیل شده که در فاصله ۲۰۰ متری ساحل قشم قرار گرفتند و پدیده جزر و مد در این مکان یک تجربه فوق العاده پیاده روی در کف دریا را به شما می دهد.

مقصد سوم در گشت ویژه قشم، قایق سواری و بازدید از دلفین های بازی گوش خلیج فارس است. شما تقریبا ۵۰ دقیقه با قایق تندرو به بازدید دلفین ها می روید. بعد از یک گشت و گذار دریایی در ساحل جزیره هنگام پیاده می شوید و می توانید از بازاچه محلی آن سوغاتی و خوراکی های محلی را خریداری کنید. در مسیر برگشت آکواریوم طبیعی با انواع ماهی های رنگی و زیبا و خرچنگ ها را می بینید که در سطح آب در حال شنا هستند.

جنگل حرا مقصد سوم شماست که می توانید بسیاری از خریدهای خود را آنجا انجام دهید چون یک بازارچه بزرگی در جنگل حرا برای مهمانان دایر شده است. قایق سواری بین بوته ها و درخت های جنگل حرا و بازدید از پرندگان و حیوانات آنجا یکی دیگر از جذابیت های گشت قشم است.

بعد از یک گشت و گذار هیجان انگیز به روستای سهیلی جهت صرف ناهار می روید. بعد از یک استراحت کوتاه و صرف ناهار به سمت مقصد آخر حرکت می کنید.

مقصد پنجم و آخر گشت قشم جایی نیست جز تنگه چاهکوه که یکی از عجایب طبیعی دنیاست. دره ها و شکاف های بلند که از دوران های بسیار قدیم و بر اثر فرسایش های زمین اتفاق افتاده است. در بین این شکاف ها شما چاه های عمیقی را می بینید که درب آنها با سنگ های بزرگی بسته شده اند و می توانید به کمک افراد محلی از این چاه ها که آب بسیار شیرین و گوارایی دارد استفاده کنید.

بعد از یک گشت جزیره گردی فوق العاده و متفاوت شما به محل اقامت خود در شهر قشم برمی گردید و ما شما را تا درب اقامتگاه همراهی می کنیم.

هزینه پرداختی شامل ورودی دره ستاره ها + ورودی تنگه چاهکوه + قایق سواری جزیره هنگام

خدمات شگفت انگیز روم تور رو از دست نده :


سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

بلیط رفت و برگشت اتوبوس دریایی در اجرا ترانسفر
ترانسفر از محل اقامت
ورودی های دره ستاره ها و تنگه چاهکوه
قایق سواری جزیره هنگام

چه مواردی را شامل نمی شود ؟

ناهار
قایق جنگل حرا

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

دیدگاه هایی تاکنون ثبت نشده