دو تخته شقایق و ارکیده - اقامتگاه سنتی فرهنگ قم

درباره اقامتگاه

توصیف فضای اقامتگاه و واحد

این اقامتگاه بعنوان اولین اقامتگاه سنتی شهر قم با فاصله تقریبی ۸۰۰ متری حرم مطهر حضرت معصومه شناخته شده و دارای بنایی منحصر بفرد و نوستالژیک ،مشتمل بر شش اتاق شامل سه اتاق دو تخته به نام‌های اقاقیا، ارکیده و شقایق و سه اتاق دو تخته به نام‌های نسترن، ریحان و ارغوان با ظرفیت اقامت ۲۵ نفر اماده پذیرایی از زائران و بازدیدکنندگان عزیز شهر قم می‌باشد. اقامتگاه سنتی دارای وای فای رایگان برای مهمانان عزیز می باشد. صبحانه رایگان برای مهمان سرو خواهد شد. اقامتگاه دارای دوربین مدار بسته در کوچه، درب اقامتگاه، ورودی و حیاط بابت امنیت مهمانان عزیز می باشد. اقامتگاه دارای نگهبان می باشد. اقامتگاه قبل از ورود مهمان بطور کامل نظافت خواهد شد.

اتاق های اقاقیا، ارغوان و ریحان شاه نشین بوده و دارای پنجره رو به حیاط می‌باشد. اتاق‌های نسترن، ارکیده و شقایق در نیم طبقه زیرین بوده و در فصول گرم از خنکی و در فصول سرد از گرمای مطلوبی برخوردار است. همگی اتاق‌ها مجهز به رادیات گرم کننده پکیج اسپلیت گرمایش و سرمایش چای ساز تلویزیون و یخچال سرویس بهداشتی توالت فرنگی و اینترنت رایگان می‌باشد. هر واحد دارای یک سرویس بهداشتی فرنگی و حمام به صورت خصوصی می باشد. داخل واحد چای و چای ساز وجود دارد.

یک سرویس بهداشتی ایرانی، حیاط اقامتگاه و رستوران به صورت مشترک برای تمام واحد ها وجود دارد. اقامتگاه دارای یک کباب پز در حیاط می باشد که امکان گرم کردن غذا روی آن وجود دارد. اما پخت و پز امکان پذیر نیست.

نکات بیشتری که باید بدانید

فاصله با حرم مطهر ۸۰۰ متر، مجتمع تجاری بیرنگ ۱۰۰ متر، سوپرمارکت، نانوایی، رفاه و ... ۱۰۰ متر، فست فود و رستوران ۲۰۰ متر، ایستگاه راه آهن ۲۰۰ متر و گرمابه فرهنگ ۵۰ متر است. اقامتگاه سنتی دارای پک بهداشتی دستمال رولی، دستمال کاغذی، شامپو، دمپایی یک بار مصرف، حوله، ملحفه، روکش بالشت، مسواک، خمیردندان، صابون و شامپو می باشد. از ایجاد سروصدای زیاد پرهیز گردد. استعمال دخانیات داخل اقامتگاه ممنوع است. از آوردن حیوانات خانگی داخل اقامتگاه خودداری شود. امکان سفارش وعده های غذایی با هزینه جداگانه وجود دارد. بافت محله شهری و مسیر دسترسی به اقامتگاه آسفالت می باشد. وضعیت آنتن دهی ایرانسل، رایتل و همراه اول برای مکالمه عالی می باشد و برای اینترنت می توان از وای فای استفاده کرد. داخل اقامتگاه جای پارک خودرو وجود ندارد و امکان پارک خودرو سر کوچه و در چند متری اقامتگاه وجود دارد.

جهت مشاهده و اجاره اقامتگاه در قم از طریق این لینک اقدام کنید.