رزرو سوئیت دبل جونیور هتل اپارتمان سورنا شیراز

درباره اقامتگاه

توضیحات اقامتگاه (کد: 815464)

هتل آپارتمان سورنا شیراز در 7 طبقه و دارای ۴۰ سوئیت و در ۵ نوع دسته بندی می شود. این هتل آپارتمان به سبک معماری شیرازی دوران قاجاریه بنا شده و دارای بخش های مختلفی از جمله رستوران، استخر، باشگاه ورزشی، سالن اجتماعات و کافه می باشد. هتل سورنا شیراز در منطقه زندیه شیراز و در خیابان فردوسی قرار دارد و از نظر دسترسی به امکان تاریخی و تفریحی و درمانی شیراز بسیار عالی است.

توصیف فضای اقامتگاه و واحد

سوئیت دبل جونیور در هتل سورنا شیراز دارای یک فضای خواب به همراه مبلمان، میز آرایشی، آشپزخانه به همراه فضای نشستن و یک سرویس بهداشتی که شامل میز توالت، کابین دوش، توالت فرنگی و... است. همچنین این سوئیت دارای یک تراس دلنشین 15 متری به همراه میز و صندلی‌ست که می‌توانید اوقاتی را در آن سپری و لذت ببرید. سوئیت‌های استاندارد هتل آپارتمان سورنا شیراز در طبقات 1 الی 4 این مجموعه قرار دارد و با دو آسانسور رفت و آمد شما را به این طبقات آسان می‌کند.

نکات بیشتری که باید بدانید

فاصله هتل سورنا تا نانوایی و سوپرمارکت دو دقیقه است و در اطراف این هتل انواع رستوران ها و کافه ها و فست فودها قرار دارد. 

فاصله این هتل تا مجموعه تاریخی گردشگری زندیه با خودرو ۵ دقیقه و پیاده یک ربع است و فاصله آن تا آرامگاه حافظ و باغ ارم با خودرو ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

جهت مشاهده اقامتگاه های بیشترو اجاره منزل مبله در شیراز لطفا کلیک کنید.