رزرو اتاق دو تخته دبل هتل هرموز

درباره اقامتگاه

اتاق دو تخته دبل هتل هرموز

درباره جزیره هرمز:

جزیره هرمز حدودا 8 کیلومتر با بندر عباس فاصله دارد.هرمز به خاطر خاک سرخش مشهور است. رسوبات زمین‌شناختی و مواد معدنی خاک هرمز، این جزیره را به بهشت زمین‌شناسان تبدیل کرده است.جزیره هرمز بستر بی‌نظیر شگفتی‌های طبیعی مانند: دره رنگین کمان ، قلعه پرتغالی ها ، دره مجسمه ، جنگل حرا ، جزیره هنگام و خاک های درخشان ، غار مراقه یا الهه نمک ، غواصی در اطراف هرمز ، فرش خاکی جزیره هرمز

اتاق دو تخته دبل هتل هرموز:

جزیره هرمز چند سالی است که به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری مورد توجه بیشتر سفردوستان و گردشگران قرار گرفته است. به همین دلیل نیاز به وجود هتل و اقامتگاه‌های باکیفیت که درخور و شایسته این تعداد از گردشگران و مسافران جزیره هرمز باشد، در آن بیش از پیش احساس شده است.

 در راستای رفع این نیاز، هتل هرموز جزیره هرمز در سال 1398 به جمع اقامتگاه‌ها و هتل‌های جزیره هرمز اضافه گشت. این هتل سه ستاره در زیربنایی 1400 متر مربعی و در 4 طبقه در ورودی اسکله چند منظوره جزیره هرمز بنا شده است.

نام هتل هرموز از نام قدیمی جزیره هرمز گرفته شده است. ساختمان بزرگ و سفید رنگ این هتل که به صورت یک کشتی ساخته شده، در همان بدو ورود به جزیره هرمز توجه مسافران را به خود جلب می‌کند.

هتل هرموز تنها هتل سه ستاره در جزیره هرمز به شمار می‌رود. این هتل با برخورداری از 14 اتاق به همراه امکانات رفاهی مناسب و همچنین رستوران بسیار خوب و با کیفیت در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته خدمات و سرویس‌های شایسته‌ای را به مهمانان عزیز خود ارائه دهد.

از مهم‌ترین امتیازات هتل هرموز جزیره هرمز نوساز بودن این هتل است که باعث شده مسافران با خیالی آسوده از تمیزی و بهداشت هتل هرموز در آن اقامت گزینند. امتیاز دیگر، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری جزیره هرمز مانند قلعه پرتغالی‌ها و دره رنگین کمان است.

هتل هرموز دارای 14 واحد اقامتی در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. تمامی اتاق‌های هتل از سرویس بهداشتی فرنگی و حمام بسیار تمیز برخوردار بوده و اقامتی راحت و سراسر آسایش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

این اتاق‌ها دارای امکانات و دکوراسیونی ساده اما بسیار شیک و با کیفیت هستند. جالب است بدانید بیشتر وسایل و متریال استفاده شده در هتل هرموز به طور مستقیم از کشور امارات وارد شده‌اند.

 توجه داشته باشید که رزرو اتاق در هتل هرموز شامل صبحانه رایگان نمی‌شود. همچنین اتاق‌های هتل هرموز امکان پذیرش نفر اضافه را ندارند.

هتل هرموز تنها هتل سه ستاره جزیره هرمز است و با در نظر گرفتن نوساز بودن هتل و خدمات و سرویس‌های خوبی که ارائه می‌دهد، از هتل‌های قیمت مناسب این منطقه است. در ضمن شما با رزرو از طریق سایت سفرانه از تخفیف‌های ویژه ما نیز برخوردار خواهید شد.

در هتل هرموز جزیره هرمز می‌توانید به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشته باشید. این امکان در اتاق‌های هتل هم با حجم محدود ارائه شده است. وجود اسپلیت و تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها باعث می‌شود گرما و شرجی بودن آب و هوا آسایش مهمانان را خدشه‌دار نکند. سرویس بهداشتی و حمام، تلویزیون، وسایل بهداشتی، یخچال و کمد لباس از امکانات دیگر اتاق‌های هتل هرموز محسوب می‌شوند.