اتاق دوتخته بوم گردی رامش قشم - سهیلی

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی رامش در جزیره قشم واقع شده و یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این جزیره است. این اقامتگاه با محیطی زیبا، امن و صمیمی در غرب جزیره‌ و در ۶۰ کیلومتری شهر قشم، در روستای گردشگری سهیلی واقع شده است. دارای ۴ اتاق دوتخته و ۴ اتاق چهار تخته است که شامل ۲۴ تخت و ۸ کفخواب میشود و روزانه پذیرای ۳۲ مهمان است.

توصیف فضای اقامتگاه و واحد

این اتاق مستر با حداکثر ظرفیت ۳ نفر، یکی از اتاق های این مجموعه اقامتی می باشد که در روستای سهیلی جزیره زیبای قشم واقع شده است. اتاق دارای یک تخت دبل، یک عدد سرویس رخت خواب سنتی، اسپلیت، یخچال و سرویس فرنگی با حمام می باشد. اتاق فاقد آشپزخانه است و مهمانان می توانند جهت گرم کردن غذا از آشپزخانه مرکزی این مجموعه استفاده کنند. اقامت با صبحانه است و انواع غذاهای محلی نظیر میگو دو پیازه، سوخاری میگو، قلیه ماهی و ... با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است. از مشاعات اقامتگاه می توان به فضای نشیمن حیاط، آلاچیق سنتی و سرویس بهداشتی عمومی (ایرانی) اشاره کرد. محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده است، همچنین سرایدار و نگهبان به صورت ۲۴ ساعته در محوطه اقامتگاه حضور دارند.

موقعیت و دسترسی

نزدیکی این اقامتگاه به رستوران های سنتی سهیلی، جنگل حرا و تنگه چاهکوه باعث شده این اقامتگاه به مکان موردعلاقه‌ی گردشگران تبدیل شود.

نکات بیشتری که باید بدانید

قابل ذکر است محوطه پارکینگ در جوار اقامتگاه است و فضای کافی برای پارک خودرو را دارد. آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت مطلوب برای آشامیدن است بنابراین میهمانان با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند. کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور به صورت 4g است. از جمله جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توان به جنگل حرا، دره ستارگان و... و از جمله جاذبه های تاریخی این جزیره می توان به قلعه پرتغالی ها، آب انبار بی بی، سد گوران و... اشاره کرد.