رزرو آپارتمان یک خوابه نزدیک حرم شاهچراغ

درباره اقامتگاه

آپارتمان یک خوابه نزدیک حرم شاهچراغ

درباره شیراز:

شیراز، بهشت گردشگران با تمام سلیقه‌هاست. جاذبه‌های خیره‌کننده و متنوع گردشگری در این شهر بسیار متنوع است که حتی ممکن است با یک بار سفر به شیراز، تعداد زیادی از جاذبه‌های آن را ببینید. این شهر با تمام ویژگی‌های شهری و تاریخی‌اش، به‌تنهایی می‌تواند یکی از ارزشمند‌ترین مناطق گردشگری ایران محسوب شود. شیراز یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی است. در اردیبهشت ماه این شهر با شکوفه‌های بهارنارنجش به بهشتی زمینی تبدیل می‌شود.

درباره آپارتمان یک خوابه نزدیک حرم شاهچراغ:

این واحد یک خوابه 120 متری در یک ساختمان نوساز سه طبقه که با پیمودن 10 پله به این واحد می رسید، در سرای نمازی واقع شده است.از نظر دسترسی به مراکز تاریخی و حرم مطهر شاهچراغ ، پباده 3 الی 5 دقیقه فاصله دارد.

این ساختمان دارای 3 واحد است که 2 واحد آن یک خواب و یک واحد آن دو خواب می باشد.همچنین در کنار این ساختمان، پارکینگ عمومی برای پارک وسیله نقلیه میهمانان وجود دارد که از امنیت بالایی در این منطقه برخوردار است.

در هر واحد یک حمام و سرویس بهداشتی مجزا وجود دارد.دسترسی سریع به مراکز خرید، بازار وکیل، ارگ کریمخانی، مسجد وکیل،کافی شاپ و...از ویژگی های مثبت این آپارتمان است.

با رزرو این واحد می توانید به صورت جداگانه تورهای یک روزه شیراز گردی در محورهای هخامنشی، تاریخی،مذهبی و...رزرو و خریداری نمایید.

جهت مشاهده اقامتگاه های بیشترو اجاره اقامتگاه درشیراز  لطفا کلیک کنید.