تور نیم روزه تخت جمشید و نقش رستم

4
دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی محمد ایزددوست

8 ساعت اجرا
محمد ایزددوست
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
تورهای 1 روزه
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
8 ساعت
کد آگهی : 728538

درباره تفریح

زمان برگزاری تور نیم روزه تخت جمشید و نقش رستم ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰

تور نیم روزه تخت جمشید و نقش رستم یکی از تورهای محبوب و معروف شیراز است تا با تاریخ و فرهنگ هخامنشیان، یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین تمدن‌های باستانی، آشنا شوید. در این تور شما می‌توانید:

از مجموعه تاریخی تخت جمشید، یکی از آثار ثبت شده جهانی در یونسکو، بازدید کنید و بناهای باقیمانده از حکومت هخامنشی را ببینید. این بناها شامل سردرهای تخت جمشید، ستون‌های آپادانا، کاخ هادیش، کاخ سپهسالار، کاخ سلطانات، کاخ دوستداران، مسجد مقبره، کعبه زرتشت و موزه تخت جمشید هستند.

از نقش رستم، یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سایت‌های باستان‌شناسی ایران، بازدید کنید و نقوش سنگی را که حکایت از جنگ‌ها و پادشاهان هخامنشی دارند، مشاهده کنید. این نقوش شامل نقش رستم ۱ تا ۷، نقش رجب ۱ تا ۴، نقش شاپور ۱ و نقش بهرام ۲ هستند.

برای رزرو تور یک روزه تخت جمشید و نقش رستم می‌توانید به وبسایت روم تور مراجعه کنید و قبل از ثبت نام، شرایط سفر، برنامه سفر و خدمات را مطالعه کنید.

سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

پذیرایی
ترانسفر دربستی
بیمه
ورودی ها
راهنمای کارت دار

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

مقررات لغو

سختگیرانه : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت مانده به اجرا، هیچگونه مبلغی به مهمان عودت داده نمی شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۶۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه هایی تاکنون ثبت نشده