تور یک روزه جشن انار فاروق

4
دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی آژانس حریر گشت

12 ساعت اجرا
آژانس حریر گشت
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
تورهای 1 روزه
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
12 ساعت
کد آگهی : 583421

درباره تفریح

زمان برگزاری تور یک روزه جشن انار فاروق تاریخ ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰


جشن انار فاروق جشنواره ای است که در پاییز هر سال در روستای فاروق از توابع شهرستان مرودشت برگزار می‌شود.با شرکت در این جشنواره از جشن انار و بادگیر لذت ببرید. در این تور شما می‌توانید:


از بافت قدیمی و معماری خاص روستای فاروق دیدن کنید و عکاسی کنید. این روستا یکی از قدیمی‌ترین روستاهای ایران است که برخی ساختمان‌های آن بیش از ۷۰۰۰ سال قدمت دارند.

در جشن انار شرکت کنید و از چیدن و خوردن انارهای تازه و شیرین لذت ببرید. این جشن هر سال در پایان مهر ماه برگزار می‌شود و مردم روستا با لباس‌های محلی خود به استقبال مسافران می‌روند.

از بادگیرهای منحصر به فرد روستای فاروق که به عنوان نماد آب و هوای خشک منطقه هستند، بازدید کنید. بادگیر یک ساختمان است که با استفاده از نسیم باد، هوای خنک را به داخل خانه‌ها هدایت می‌کند.

برای رزرو تور یک روزه جشن انار فاروق، می‌توانید به وب سایت گردشگری روم تور مراجعه کنید و قبل از ثبت نام، شرایط سفر، برنامه سفر و خدمات را مطالعه کنید.

سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

ترانسفر توریستی راحت و عالی
صبحانه : نون و آش سبزی+لیمو
ناهار : مرغ شکم پر با برنج محلی و نوشابه (هرمرغ برای ۴ نفر )
عصرانه: آش انار محلی
️چای و نسکافه در طول مسیر
بیمه و مجوز گردشگری
‍ سرپرست ولیدر محلی

مقررات تفریح

در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

دیدگاه هایی تاکنون ثبت نشده