تور یک روزه تخت جمشید ، نقش رستم و پاسارگاد از شیراز

4.8
13 دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی آژانس پارس شیراز

8 ساعت اجرا
آژانس پارس شیراز
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
تورهای 1 روزه
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
8 ساعت
کد آگهی : 314781

درباره تفریح

کشف میراث فرهنگی ایران در یک روز

در دل زیبایی های طبیعی استان فارس، میراث فرهنگی ایران جلوه‌ای خاص و شکوهمند دارد. تور یک روزه تخت جمشید، نقش رستم و پاسارگاد، فرصتی منحصر به فرد برای کاوش در این میراث ارزشمند است. این تور، مسافران را به سفری هیجان‌انگیز در طول تاریخ ایران باستان می‌برد و آنها را با شگفتی‌های این سرزمین آشنا می‌کند.

تخت جمشید، نقش رستم و پاسارگاد: سه جاذبه فرهنگی در یک تور

تور یک روزه روم تور، مسافران را به سه مقصد اصلی هدایت می‌کند: تخت جمشید، نقش رستم و پاسارگاد. هر یک از این مکان‌ها، داستان‌های شگفت‌انگیزی از تاریخ ایران باستان را به نمایش می‌گذارند و بازدیدکنندگان را به سفری در زمان دعوت می‌کنند.

تخت جمشید، شاهکار معماری هخامنشیان:

تخت جمشید، به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار باستانی ایران و یکی از عجایب هفتگانه جهان، نمادی از عظمت و شکوه امپراتوری هخامنشیان است. این مجموعه باشکوه، شامل کاخ‌ها، تالارها و ستون‌های بلند است که با دقت و ظرافت خاصی ساخته شده‌اند. بازدید از این مکان، مسافران را به عصر طلایی ایران باستان می‌برد و آنها را با شکوه و عظمت این امپراتوری آشنا می‌کند.

نقش رستم، گنجینه نقش‌برجسته‌های هخامنشی:

در نزدیکی تخت جمشید، نقش رستم قرار دارد که به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز باستانی ایران شناخته می‌شود. این مجموعه، شامل چندین نقش‌برجسته باشکوه از پادشاهان هخامنشی است که بر روی صخره‌های سنگی حکاکی شده‌اند. بازدید از این مکان، مسافران را با هنر و معماری دوران هخامنشیان آشنا می‌کند و آنها را به سفری در گذشته‌های دور می‌برد.

پاسارگاد، آرامگاه کوروش بزرگ:

پاسارگاد، به عنوان پایتخت اولیه امپراتوری هخامنشیان، میزبان آرامگاه کوروش بزرگ است. این مکان، نماد قدرت و شکوه این پادشاه بزرگ است و بازدیدکنندگان را با زندگی و دستاوردهای او آشنا می‌کند. همچنین، در این مجموعه، بقایای کاخ‌ها و ساختمان‌های باستانی قابل مشاهده است که به خوبی نشان‌دهنده عظمت این امپراتوری هستند.

تور یک روزه روم تور: تجربه‌ای فراموش‌نشدنی

تور یک روزه روم تور، فرصتی منحصر به فرد برای کاوش در میراث فرهنگی ایران باستان است. با بازدید از این سه مکان باستانی، مسافران می‌توانند تاریخ ایران را به صورت زنده و ملموس تجربه کنند و با شگفتی‌های این سرزمین آشنا شوند. این تور، علاوه بر ارائه اطلاعات جامع درباره هر یک از این جاذبه‌ها، امکان تجربه غذاهای محلی و همراهی با راهنمای مجرب را نیز فراهم می‌کند.

سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

هزینه ناهار با تور است.
ورودی های هر سه مکان با تور است.
لیدر و راهنما
ترانسفر رفت و برگشت

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

مقررات لغو

سختگیرانه : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت مانده به اجرا، هیچگونه مبلغی به مهمان عودت داده نمی شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۶۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه ها (13)

مینا
مینا
۱۴۰۳ شهریور
" باسلام احترام میتونم بگم بهترین سفر و لذت بخش ترین سفر بود با توضیح های عالی و کامل لیدر اقای سلیمانی و همچنین بوم گردی که برای ناهار رفتیم خیلییییی عالی بود خوشحالم که با این مجموعه آشنا شدم مرسی ازتون "
راحله
راحله
۱۴۰۳ اردیبهشت
" سلام من و مادرم در کل راضی بودیم و لیدر خیلی خوب راهنمایی می کردن و توضیح میدادن.اما کاش زمان گشت رو بیشتر کنن مخصوصا پاسارگارد رو که بتونیم مقبره و موزه رو هم ببینیم.کیفیت غذا هم خوب بود. "
نیما
نیما
۱۴۰۳ اردیبهشت
" سلام.من واقعا راضی بودم و باز هم بیام این تور رو رزرو میکنم.توضیحات لیدر خیلی عالی بود و جاهایی که ما رو بردن خیلی قشنگ بود.ای کاش یکمی زمان رو برای بازدید از مقبره کوروش بیشتر میکردن.در کل عالی بود و به همه پیشنهاد میدم "
مریم
مریم
۱۴۰۳ اردیبهشت
" سلام تشکر میکنم از سایت روم تور که براشون رضایت مهمان مهم هست و پیگیری کردن.همه چیز عالی بود و به ما خیلی خوش گذشت واقعا.هم توضیحات لیدر و هم جاهایی که ما رو بردن خیلی عالی و کامل بود.بومگردی که برای صرف ناهار رفتیم هم خیلی عالی بود.به بقیه پیشنهاد میدم "
عفت
عفت
۱۴۰۳ اردیبهشت
" سلام توضیحات لیدر خیلی خوب بود و کیفیت غذا و جاهایی که بردن هم خوب بود.اما پیشنهاد میدم که مدت زمان برای بازدید از مقبره کوروش رو بیشتر کنن چون ما نرسیدیم کامل اونجا رو بگردیم.کاش در مسیر برنامه های بومی خوده شیراز رو مثل آهنگ هاش میزاشتن.در کل خوب بود "
ندا
ندا
۱۴۰۳ اردیبهشت
" سلام من برای مهمان هام رزرو کردم و خیلی راضی بودن از توضیحات لیدر و جاهایی که بردن و همه چیز رو دوست داشتن.تشکر از سایت شما "
زهره
زهره
۱۴۰۳ اردیبهشت
" سلام.هم من و هم بچه هام از این تورخیلی راضی بودیم مخصوصا تور لیدرمون که خیلی باحال بودن و کامل وقت میزاشتن برای توضیح دادن.با اینکه بچه های من از انگلیس اومدن و نمیتونستن درست فارسی بفهمن اما لیدر خیلی خوب بهشون توضیح داد.همه چیز عالی و به بقیه پیشنهاد میکنم "
معصومه
معصومه
۱۴۰۳ اردیبهشت
" سلام من و همسرم بسیار راضی بودیم از لیدر و همراهی شون و جاهایی که ما رو بردن.حتی بومگردی که برای وعده ناهار ما رو بردن خیلی خوب بود.خیلی بهمون خوش گذشت و پیشنهاد میکنم.تشکر از سایت روم تور "
علی
علی
۱۴۰۳ اردیبهشت
" تور خوبی بود و همه چیز عالی بود. همچنین تسلط لیدر تور چشم‌گیر بود. "
محدثه
محدثه
۱۴۰۳ اردیبهشت
" خیلی خوب بود و اطلاعات راهنما واقعا کامل و غذا هم عالی بود "