کشتی تفریحی کیش - کشتی آکواریوم کف شیشه ای

4
دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی پرویز خدادادی

1 ساعت اجرا
پرویز خدادادی
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
کشتی تفریحی
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
1 ساعت
کد آگهی : 518625

درباره تفریح

کشتی آکواریوم یا کشتی کف شیشه ای یا قایق کف شیشه ای با پنجره ها و کف شیشه ای از رایج ترین تفریحات آرامش بخش جزیره کیش است که تقریبا همه مسافران آن را تجربه می کنند.

در این گشت یک ساعته، به همراه خانواده یا دوستان سوار به کشتی تفریحی کف و دور شیشه ای می شوید و مسافتى را طى می‌كنید تا به یکی از محل های تجمع آبزیان برسید.

انواع ماهی های کوچک و بزرگ، لاک پشت، سفره ماهی، طوطیا، مرجان های زنده، لحظات شکار ماهی ها توسط دیگر موجودات، مشاهده زندگی طبیعی موجودات زیر دریا و ده ها صحنه جذاب دیگر، فقط در چند سانتیمتری شما و پشت شیشه های آکواریوم قابل دیده شدن است!

 مدت زمان سانس گشت کشتی آکواریوم 1 ساعت است.

 ساعت مراجعه: از ساعت 10 الی 14

 با رزرو کشتی آکواریوم از وبسایت روم تور می توانید آرامش وصف ناشدنی روی آبهای جزیره را تجربه کرده و از دیدن ماهی های زیبای خلیج فارس لذت ببرید.

 کشتی آکواریوم چیست؟

کشتی آکواریوم یک نوع کشتی تفریحی با پنجره ها و کف به صورت شیشه ای است. این کشتی با حرکت به سمت سایت های شلوغ ماهی امکان مشاهده دسته های ماهی و موجودات دریایی را در آبهای شفاف دریای کیش فراهم می آورد.

 امکان رزرو کشتی های آکواریم کیش:

کشتی آکواریوم آیدا مارین

کشتی آکواریوم ستاره

کشتی آکواریوم نهنگ سفید

کشتی آکواریوم گردشگر

کشتی آکواریوم سیمرغ

کشتی آکواریوم تیکا

 تفاوت کشتی های آکواریوم کف شیشه ای کیش

تمام کشتی های کف شیشه ای شبیه هم هستند و تفاوت اصلی در اندازه خود کشتی ها است. میدان دید و عمق کشتی و مکانی که برای مشاهده موجودات دریایی خواهید رفت، در تمام کشتی ها یکسان است.

جهت هماهنگی می توانید با شماره زیر در ارتباط باشین:

09030370206



سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

1 ساعت گشت دریایی
مشاهده زندگی طبیعی موجودات زیر دریا

مقررات تفریح

ارائه کارت شناسایی الزامی است
در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است

مقررات لغو

متعادل : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت قبل از اجرا، ۳۵ درصد مبلغ کل کسر می شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۱۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه هایی تاکنون ثبت نشده