کشتی لنج تفریحی جنگل حرا قشم - با ناخدا

4
دیدگاه
اشتراک
علاقه مندی

به میزبانی محمد گورانی

1:45ساعت اجرا
محمد گورانی
رده سنی :
همه سنین
دسته بندی :
کشتی تفریحی
نوع اجرا :
گروهی
درجه سختی :
از 1 تا 5
مدت اجرا :
1:45ساعت
کد آگهی : 226915

درباره تفریح

مجموعه باناخدا با ارائه خدمات لنج چوبی تفریحی، تجربه ای فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. این لنج ها با چشم اندازهای زیبا و محیط دنج، امکانات رفاهی مناسبی را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

مجموعه باناخدا در جزیره زیبای قشم، علاوه بر ارائه خدمات تفریحی، خدمات اقامتی را نیز به شما ارائه می‌دهد. خدمات تفریحی متنوع این مجموعه شامل قایق تفریحی، شب نشینی و لنج چوبی تفریحی‌ست که به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این لنج های چوبی سنتی با ظرفیت 150 نفر، محیطی دنج و آرام را برای تفریحی چند ساعته و یا برگزاری مراسم فرمالیته و تولد فراهم می‌کنند.

برنامه‌ها و امکانات

لنج های تفریحی مجموعه باناخدا با طراحی سنتی و دکوراسیون دلنشین، محیطی ایده آل را برای برگزاری مراسم های مختلف فراهم می‌کنند. در طول سفر لنج، مهمانان می‌توانند از تماشای مناظر زیبای جنگل حرا قشم و خلیج فارس لذت ببرند و در کنار آن، از پذیرایی با قهوه عربی و لذت بردن از موسیقی سنتی جنوبی نیز بهره مند شوند.

نکات بیشتری که باید بدانید

تیم حرفه ای مجموعه باناخدا تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات و تجربه لذت بخش به مهمانان عزیز به کار می‌گیرد. این مجموعه با ارائه خدمات متنوع از جمله اقامتگاه، لنج چوبی تفریحی و سایر امکانات رفاهی، میزبان ایده آلی برای مسافران جزیره قشم خواهد بود. امیدواریم بتوانیم میزبان شما در این برنامه لنج سواری در جزیره قشم باشیم.


جهت رزرو کشتی تفریحی قشم روی لینک کلیک کنید.

سوالات متداول

چه مواردی را شامل می شود ؟

پذیرایی قهوه و شکلات
موسیقی محلی و رقص جنوبی
گشت در جنگل حرا

مقررات تفریح

در طول برنامه، امکان دیر یا زود شدن ساعات صرف غذا، خواب و استراحت، کم و زیاد شدن طول راه ها در روز و شب (با وسیله نقلیه و یا در راه پیمایی ها) در شرایط نامساعد آب و هوایی، محیطی، محلی و یا حوادث غیر مترقبه وجود دارد.
مهمان و مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه ها شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام اجرای برنامه، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های کنسلی، پیوستن به گروه و ادامه برنامه خواهد بود.
استفاده و بهمراه داشتن هرگونه مشروبات الکلی، قلیان و مواد مخدر در مدت زمان اجرای برنامه ممنوع می باشد.
رعایت شئونات و اخلاقیات الزامی است
همراه آوردن حیوانات خانگی مجاز است
حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر است
پخش موزیک و سر و صدا مجاز است

مقررات لغو

سختگیرانه : مبالغی که از مهمان بعنوان خسارت کسر می شود: ۱. لغو رزرو ۱۲ ساعت مانده به اجرا، هیچگونه مبلغی به مهمان عودت داده نمی شود. ۲. لغو رزرو بیش از ۱۲ ساعت مانده به اجرا، ۶۵ درصد مبلغ کل کسر می شود.

دیدگاه هایی تاکنون ثبت نشده